Skip to Content Contact Us
ביתבלוגאיך לארוז מזוודה?

איך לארוז מזוודה?

אריזת מזוודה לטיול בחו”ל אולי נראית כמו משימה פשוטה, אבל כדי לעשות את זה כמו שצריך וביעילות צריך להכיר את כל השיטות והטריקים החשובים. זה מתחיל בבחירת מזוודה בגודל ובצורה המתאימים, ומשם להכנת רשימה של כל מה שאתם צריכים. הינה כל מה שאתם צריכים לדעת כדי להיות בטוחים שאתם אורזים בצורה קומפקטית ונוחה את כל מה שאתם צריכים לקחת איתכם.

באיזו מזוודה כדאי לארוז?

בחירת המזוודה הנכונה היא השלב הראשון והחשוב ביותר באריזה. סוג המזוודה שתבחרו יכול להשפיע על כמות החפצים שתוכלו לקחת איתכם, על מנגנון ההגנה עליהם ועל חוויית הנסיעה הכוללת שלכם. הינה שלושת סוגי המזוודות העיקריים שאתם יכולים לבחור מביניהם:

מזוודת טרולי

טרולי היא בחירה פופולרית עבור מטיילים רבים בשל הנוחות שהיא מספקת והיכולת להתנייד איתה בקלות. מזוודות טרולי מצוידות בגלגלים ובידית נשלפת, ככה שקל להסתובב איתן בשדה התעופה, בתחנות רכבת, או ברחובות העיר. טרולי גם מחולק לרוב לכמה תאים, מה שמקל על ארגון החפצים שלכם ביעילות. אם אתם לא לוקחים איתכם הרבה חפצים ורוצים תיק קשיח שיעשה את העבודה – מזוודת טרולי היא הבחירה המושלמת.

מזוודת בד

מזוודת בד היא קלה יותר ממזוודה קשיחה, מה שאומר שיהיה לכם קל יותר להסתובב איתה בחוץ וגם תהיה לכם גמישות רבה יותר באריזת פריטים שאין להם צורה מוגדרת (למשל חולצות). למזוודה מבד יש בדרך כלל כיסים חיצוניים, המציעים מקום נוסף לפריטים שנזכרתם בהם ברגע האחרון או לכאלו שאתם צריכים להיות מסוגלים לשלוף בקלות בכל רגע בטיול. עם זאת, מזוודות בד מגינות פחות על התוכן שלהן, והן לא בהכרח הבחירה הטובה ביותר אם אתם אורזים פריטים שבירים או מצפים שעובדי נמל התעופה יזרקו אותן ממקום למקום בזמן ההעברה למטוס או למסוע.

מזוודה קשיחה

מזוודה קשיחה מציעה הגנה מעולה על החפצים שלכם, ובייחוד עבור פריטים שבירים או יקרי ערך. המעטפת הקשיחה של המזוודה יכולה לעמוד בלחצים ובפגיעות, מה שהופך אותה לבחירה מצוינת עבור אנשים הנוסעים הרבה במהלך השנה או מי שצריכים לשמור על החפצים שלהם שלמים ובטוחים. עם זאת, מזוודות קשיחות הן בדרך כלל כבדות יותר וגמישות פחות מבחינת שטח אחסון, ולכן חשוב להביא בחשבון את הצרכים שלכם לפני שאתם בוחרים במזוודה כזו.

בחרו את המזוודה בגודל הנכון

בחירת הגודל הנכון של המזוודה היא חשובה כשמחליטים כיצד לארוז אותה. הגודל צריך להתאים לאורך הנסיעה שלכם, לאופן הנסיעה ולכל מגבלות המטען שאתם תפגשו בדרך. תיק יד קומפקטי או טרולי בדרך כלל מספיקים לנסיעות קצרות, אבל אם אתם יוצאים לחופשה ארוכה יותר רוב הסיכויים שתצטרכו מזוודה בינונית או גדולה, קשיחה או מבד לבחירתכם. חשוב לזכור שבחירה במזוודות גדולות יותר יכולות לעודד אתכם לארוז יותר ממה שאתם באמת צריכים, אז תמיד כדאי להכין מראש רשימה כדי לוודא שאתם לא מגזימים באריזה.

כמה לארוז?

בזמן שאתם מתכננים את האריזה חשוב לדעת מה וכמה אתם צריכים, כדי לא להגיע למצב שבו אתם מגלים בחו”ל שארזתם יותר מדי או שחסרים לכם פריטים שונים. התחילו בהכנת רשימה של פריטים חיוניים כמו בגדים, מוצרי טואלטיקה, תרופות ואלקטרוניקה, המתאימים למזג האוויר ולפעילויות המתוכננות בטיול. מומלץ לגלגל את הבגדים כדי לחסוך מקום ולהפחית היווצרות של קמטים, וגם להשתמש בקוביות אריזה כדי לשמור על הפריטים שלכם מסודרים במזוודה. אנחנו ממליצים לארוז פריטי לבוש מגוונים שאפשר לערבב ולהתאים לפי מזג האוויר והפעילויות הצפויות, כדי שתוכלו להפחית את מספר הפריטים שאתם באמת צריכים לקחת איתכם.

מה הכי חשוב לקחת במזוודה?

יש כמה פריטים קריטיים שאסור להתעלם מהם כמו מסמכי זיהוי – דרכון, תעודת זהות, רישיון נהיגה וכרטיסי עלייה למטוס. שמרו אותם בחלק נגיש של המזוודה או בתיק אישי קטן יותר שיהיה עליכם כל הזמן.

חשוב לזכור לקחת גם תרופות, מטענים למכשירים אלקטרוניים וכל פריט מיוחד כמו כרית נסיעות או אביזרי נוחות. מומלץ לקחת גם ערכת עזרה ראשונה קטנה יכולה שיש בה פלסטרים, יוד ואמצעי חיטוי, מזרק אפיפן או כל דבר שיכול להיות שימושי במקרה חירום.

לסיכום

על ידי בחירת סוג המזוודה המתאים לטיול שלכם מבחינת גודל וצורה, לצד הכנה נכונה של רשימת הציוד וסידור מתאים, גם אתם יכולים להיות בטוחים שאתם לוקחים איתכם לטיול בחו”ל את כל מה שאתם צריכים, ולא שוכחים שום דבר קריטי בבית.

מזוודת טרולי Amplar וונגר מזוודת טרולי Amplar וונגר
10% הנחה
מזוודת טרולי Oryson אפורה וונגר מזוודת טרולי Oryson אפורה וונגר
10% הנחה
מזוודת טרולי Oryson שחורה וונגר מזוודת טרולי Oryson שחורה וונגר
10% הנחה
מזוודת טרולי Syght וונגר מזוודת טרולי Syght וונגר
10% הנחה
image logo
Get 10% off
image

הצטרפו לניוזלטר שלנו וקבלו 10% הנחה לקנייה הראשונה

    Back top top