Skip to Content Contact Us

אפשרויות משלוח

אספקת המוצרים לרוכשים באתר מתבצעת על פי בחירה באמצעות: חברת שליחויות, או דואר רשום.

דואר שליחים – לאחר קבלת ההזמנה ואישורה, המוצר יישלח אליכם עד 5 ימי עסקים מעת ביצוע ההזמנה באתר* , באמצעות חברת שילוח (רוב ההזמנות מגיעות תוך פחות מ-5 ימי עסקים). לא ניתן לבצע משלוחים בימי שישי וערבי חג. על מנת לייעל את המשלוח אליכם, בעת הקניה באתר מומלץ לבחור משלוח לכתובת שבה הנכם נמצאים רוב יומכם – בעבודה, בבית או בכל כתובת אחרת לבחירתכם.

* למעט מקרים חריגים. יובהר כי היות והשילוח מתבצע על-ידי חברת שילוח חיצונית, זמני הגעת המוצר עשויים להשתנות עקב סיבות שאינן בשליטת החברה והחברה לא תהא אחראית לכך.

דואר רשום למשלוח המוצר – לאחר קבלת ההזמנה ואישורה, המוצר יישלח אליכם עד 14 ימי עסקים מעת ביצוע ההזמנה באתר, באמצעות דואר רשום.

* יובהר, כי היות והשילוח מתבצע באמצעות דואר ישראל, זמני הגעת המשלוח עשויים להשתנות עקב סיבות שאינן תלויות בחברה והחברה לא תהא אחראית לכך.

עלות המשלוחים – בקנייה מעל 200 ש”ח באתר המשלוח הוא ללא עלות נוספת. בסכום קנייה הנמוך מ- 200 ש”ח יחוייב הלקוח בדמי משלוח בגובה 25 ש”ח למשלוח בדואר שליחים עד הבית או  15 ש”ח במשלוח בדואר רשום.

אזורי שילוח – ניתן לבצע הזמנה באתר לכל אזורי הארץ, למעט אזורים הנמצאים מחוץ לשטחי ישראל. עם זאת, האפשרות להזמין מוצרים באתר מוגבלת לאזורים בהתאם למפת אזורי החלוקה של דואר ישראל או חברת המשלוחים. במקרה של הזמנה למיקום שמחוץ לאזורי החלוקה הנ”ל, הרי שגם אם ההזמנה התקבלה ונקלטה במחשבי האתר, לא תהיה חייבת החברה לספקה.

החלפות, החזרות וביטולים

אם אינך מעוניין בפריט שקיבלת, תוכל להחזיר אותו אלינו ולקבל החזר כספי מלא על המוצר. 

כל שתידרש לעשות הוא לשלוח אלינו חזרה בדואר את הפריט עד 14 יום מיום קבלתו.
את הזיכוי הכספי תקבל תוך 14 יום ממועד החזרת הפריט, אך ורק לכרטיס האשראי שממנו בוצעה ההזמנה. הוא יבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית.
אין צורך לפנות לחברת האשראי על מנת לבטל את העסקה – אנחנו כבר נטפל בזה בשבילך.

אם אינך שלם עם המוצר שרכשת מכל סיבה ואתה מעוניין להחליפו באחר, אתה יכול לעשות זאת בקלות. כל שעליך לעשות הוא ליצור איתנו קשר בטלפון 09-9566550 ולשלוח את הפריט, כשהוא באריזתו המקורית, מבלי שנעשה בו שימוש וללא פגם או נזק, חזרה אלינו.

אם יתברר שכרטיס האשראי של הלקוח אינו תקף, או שחברת כרטיסי האשראי איננה מכבדת את העסקה, או שחברת פייפאל (Paypal) (או כל שירות אלקטרוני זמין אחר) אינה מכבדת את החיוב, או שהמוצר המבוקש איננו מצוי במלאי שבידי החברה, שירות הלקוחות שלנו ייצור קשר עם הלקוח לשם השלמת העסקה או ביטולה.

ליצירת קשר

 

image logo
Get 10% off
image

הצטרפו לניוזלטר שלנו וקבלו 10% הנחה לקנייה הראשונה

    Back top top