שאלות ותשובות
ריכזנו עבורכם את כל המידע שאתם צריכים כדי להרגיש בטוחים יותר בבחירה שלכם
לא מצאתם תשובה לשאלה? פנו אלינו בטלפון 09-9566550 או בווטסאפ 97299566550+
הזמנות ומשלוחים
בעת ביצוע ההזמנה ניתן לבחור בשיטת המשלוח הרצויה.
1. דואר רשום בעלות של 15 ש”ח.
2. משלוח עד הבית בעלות של 25 ש”ח או חינם ברכישה ב- 200 ש”ח ומעלה.
במידה ובחרתם באפשרות משלוח עד הבית-
לאחר קבלת ההזמנה ואישורה, המוצר יישלח אליכם עד 5 ימי עסקים מעת ביצוע ההזמנה באתר* , באמצעות חברת שילוח (רוב ההזמנות מגיעות תוך פחות מ-5 ימי עסקים).
לא ניתן לבצע משלוחים בימי שישי וערבי חג.
על מנת לייעל את המשלוח אליכם, בעת הקניה באתר מומלץ לבחור משלוח לכתובת שבה הנכם נמצאים רוב יומכם – בעבודה, בבית או בכל כתובת אחרת לבחירתכם.
במידה ובחרתם באפשרות דואר רשום-
לאחר קבלת ההזמנה באתר ואישורה,
המוצר יישלח אליכם עד 14 ימי עסקים מעת ביצוע ההזמנה.
* למעט מקרים חריגים. יובהר כי היות והשילוח מתבצע על-ידי חברת שילוח חיצונית, זמני הגעת המוצר עשויים להשתנות עקב סיבות שאינן בשליטת החברה והחברה לא תהא אחראית לכך.
במידה והזמנתכם טרם טופלה ויצאה למשלוח ניתן לפנות אלינו באופן טלפוני על מנת לבדוק האם ניתן לבצע את השינויים הרצויים.
מספר הטלפון שלנו:
09-9566550
כן.
כדי לבצע תשלום טלפוני להזמנה, אנא בחרו באפשרות תשלום זו במעמד התשלום באתר.
ניתן ליצור איתנו קשר לצורך תשלום או לביצוע הזמנה טלפונית
הטלפון שלנו:
09-9566550
ישנה אפשרות חלוקה לתשלומים בהתאם לסכום הרכישה בהזמנה.
עד 2 תשלומים בקנייה מעל 200 ש”ח
עד 3 תשלומים בקנייה מעל 300 ש”ח
עד 4 תשלומים בקנייה מעל 500 ש”ח
עד 5 תשלומים בקנייה מעל 800 ש”ח
עד 6 תשלומים בקנייה מעל 1,200 ש”ח
במידה וקיבלתם גיפטכארד למימוש באתר שלנו, תוכלו לעשות בו שימוש באופן הבא:
1. הוסיפו את המוצרים הרצויים לעגלת הקניות שלכם באתר.
2. לחצו על עגלת הקניות ובחרו באופציה הצג עגלה.
3. לאחר מכן הזינו בחלונית המתאימה עם הכיתוב giftcard את מספר הגיפטכארד שקיבלתם ולחצו על כפתור האישור.
במידה ואתם רוצים להתעדכן במבצעים וההטבות המוצעים באתר,
אנו מציעים לכם להירשם לניוזלטר שלנו ולקבל דיוורים מאיתנו בכל פעם שמבצע חדש ואטרקטיבי עולה לאוויר.
ניתן לבצע את ההרשמה בעמוד הבית שלנו בחלונית המתאימה על ידי מילוי פרטים ואישור.
לאחר ההרשמה, תקבלו מאיתנו מייל אישור אותו עליכם לפתוח ולאשר לפי ההנחיות לשם קבלת הדיוורים השוטפים מאיתנו.
במידה ויש ברשותכם קוד קופון למימוש באתר שלנו, תוכלו לעשות בו שימוש באופן הבא:
1. הוסיפו את המוצרים הרצויים לעגלת הקניות שלכם באתר.
2. לחצו על עגלת הקניות ובחרו באופציה הצג עגלה.
3. לאחר מכן הזינו בחלונית המתאימה עם הכיתוב קופון את הקוד שקיבלתם ולחצו על כפתור האישור.
שימו לב כי לרוב קודי הקופון אינם תקפים עבור מוצרים המוצעים במבצע.
החזרות והחלפות
אם אינכם מעוניינים בפריט/ים שקיבלתם, תוכלו להחזיר אותם אלינו על ידי משלוח בדואר ולקבל החזר כספי. החזרת המוצר תוך 14 יום ממועד קבלת ההזמנה.
על המוצר להיות תקין וחדש באריזתו מבלי שנעשה בו כל שימוש.
את המוצר יש לשלוח אלינו בדואר רשום לכתובת:
ק. וייס בע”מ, אבא אבן 15 הרצליה,
ת.ד 2199, 4612101
הוא יבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית.
אין צורך לפנות לחברת האשראי על מנת לבטל את העסקה – אנחנו כבר נטפל בזה בשבילכם.
יש לפנות אל שירות הלקוחות שלנו על מנת להמשיך את הטיפול.
לאחר בחינת פרטי המקרה נוכל לסייע עם תיקון / פתרון מתאים.
שירות לקוחות
איך אדע שהאולר שברשותי הוא אולר שוויצרי מקורי של ויקטורינוקס?
אם לאולר שברשותך ישנה הטבעה של Victorinox על הלהב וסמל הצלב והמגן של Victorinox על כיסוי האולר, סימן שברשותך אולר שוויצרי מקורי! סמל הצלב והמגן מזוהה עם המותג Victorinox על כל כליו ומוצריו הרשמיים.
מה פירוש המונח “אל חלד”?
פלדת “אל חלד” היא פלדה בעלת עמידות גבוהה מפני קורוזיה. על מנת להשיג את העמידות הנדרשת ובכדי לספק התנגדות אופטימלית לקורוזיה – הפלדה עוברת תהליך של חיסום, ליבון ולישוט.
במקרים בהם מוצרים כגון אולרים וסכינים לא מנוקים במשך זמן רב, חומרים אגרסיביים כגון חומצות פירות, מים מלוחים וכו’… עלולים לפגוע בפלדה ולגרום למוצר לקבל קורוזיה/חלודה ולכן ישנה חשיבות רבה לניקוי, שימון וניגוב הכלים.
האם ניתן לשטוף את האולרים והסכינים במדיח הכלים?
הטמפרטורה במדיחי כלים יכולה להגיע ל – 55 עד 80 מעלות צלסיוס. במהלך ההדחה אנו נוטים לעשות שימוש במלחי ניקוי וחומרי ניקוי חזקים העלולים לפגוע בפלדת המוצרים. חשיפת האולרים והסכינים הן לטמפרטורה הגבוהה במדיח הכלים והן לחומרי הניקוי עלולים לגרום נזק למוצרים ולכן המלצת היצרן היא להימנע משימוש במדיח כלים לניקוי סכינים ואולרים.
מה כוללת האחריות לאולרים וסכיני ויקטורינוקס?
Victorinox מתחייבת כי כל האולרים והסכינים מיוצרים מפלדת אל חלד איכותית ומספקת אחריות לכל החיים במקרה של פגם בייצור בלבד (שנתיים עבור רכיבים אלקטרוניים).
נזק שייגרם לאולר/לסכין כתוצאה מבלאי שימוש רגיל, שימוש בלתי הולם במוצר או פגיעה מכוונת לא יכוסה ע”י אחריות זו.
דמי שירות יחויבו על שירותים ותיקונים שאינם נכללים במסגרת האחריות.
אם נגרם נזק לאולר/לסכין במסגרת האחריות – המוצרים יתוקנו במידת האפשר או יוחלפו באולרים/סכינים מחודשים.
ויקטורינוקס מספקת אחריות למשך + 5 שנים.
האחריות מכסה תקלות במנגנון השעון וסוללה ואטימה (במהלך השנה הראשונה לרכישה).
ה + מתייחס לאפשרות של החלפת הסוללה של השעון ללא תשלום בשנה הראשונה ממועד הרכישה בהצגת חשבונית קניה מקורית.
האחריות אינה כוללת עלויות משלוח למרכז התיקון והשירות של קרל וייס.
אחריות היצרן מוגבלת ואינה כוללת את המקרים הבאים-
*החלפת סוללה, לאחר שנה ויותר ממועד הרכישה. ניתן לקבל שירות של החלפת סוללה ואטימה לאחר שנה, בתשלום. יש לתאם זאת מול שירות הלקוחות שלנו.
*בלאי סביר- שינוי צבע הרצועה, שריטות על הזכוכית, נזק לממסגרת השעון, נזק לצמיד השעון, בעיה בכתר, בעיה במחוגים, בעיה בלוח השעון וכו’
*נזק שנגרם עקב שימוש בלתי תקין במוצר, או כתוצאה משימוש לרעה בשעון/ נזק שנגרם כתוצאה מתיקון במרכז שירות שאינו מורשה (במקרה זה האחריות מבוטלת לגמרי).
אם חלפה תקופת האחריות, קרל וייס תעשה מאמץ להציע אפשרויות תיקון חלופיות ולספק הערכה הכוללת את מחיר דמי תיקון, עלות המוצרים המוחלפים ועלויות המשלוח.
תיקונים במסגרת האחריות חייבים להתבצע אך ורק על ידי מרכז שירות מאושר של ויקטורינוקס.
האחריות חלה אך ורק על מוצרים שנרכשו ממשווק מורשה של ויקטורינוקס. שעונים שנרכשו מקמעונאי שאינו מורשה אינם זכאים למימוש אחריות עבור המוצר.
קרל וייס אינה יכולה להבטיח את שימור המראה המקורי של השעון לאחר תיקון שלא במסגרת האחריות.
ויקטורינוקס מספקת אחריות עבור שעוני ונגר למשך 3 שנים ממועד הרכישה.
האחריות מכסה תקלות במנגנון השעון וסוללה ואטימה (במהלך השנה הראשונה לרכישה).
האחריות אינה כוללת עלויות משלוח למרכז התיקון והשירות של קרל וייס.
בשעוני ונגר ניתן להחליף רצועה ומנגנון בלבד. לא ניתן להזמין חלפים אחרים לתיקון שעוני ונגר.
אחריות היצרן מוגבלת ואינה כוללת את המקרים הבאים-
*החלפת סוללה, לאחר שנה ויותר ממועד הרכישה. ניתן לקבל שירות של החלפת סוללה ואטימה לאחר שנה, בתשלום. יש לתאם זאת מול שירות הלקוחות שלנו.
*בלאי סביר- שינוי צבע הרצועה, שריטות על הזכוכית, נזק לממסגרת השעון, נזק לצמיד השעון, בעיה בכתר, בעיה במחוגים, בעיה בלוח השעון וכו’
*נזק שנגרם עקב שימוש בלתי תקין במוצר, או כתוצאה משימוש לרעה בשעון/ נזק שנגרם כתוצאה מתיקון במרכז שירות שאינו מורשה (במקרה זה האחריות מבוטלת לגמרי).
אם חלפה תקופת האחריות, קרל וייס תעשה מאמץ להציע אפשרויות תיקון חלופיות ולספק הערכה הכוללת את מחיר דמי תיקון, עלות המוצרים המוחלפים ועלויות המשלוח.
תיקונים במסגרת האחריות חייבים להתבצע אך ורק על ידי מרכז שירות מאושר של ויקטורינוקס.
האחריות חלה אך ורק על מוצרים שנרכשו ממשווק מורשה של ויקטורינוקס. שעונים שנרכשו מקמעונאי שאינו מורשה אינם זכאים למימוש אחריות עבור המוצר.
קרל וייס אינה יכולה להבטיח את שימור המראה המקורי של השעון לאחר תיקון שלא במסגרת האחריות.
שעוני Mondaine המקוריים נמכרים רק דרך קמעונאים מורשים. על ידי בחירה באחד מהסוחרים המורשים שלנו, תוכל להיות בטוח שקיבלת מוצר אותנטי, באיכות גבוהה, עם אחריות מלאה לתקופה של שנתיים (24 חודשים) מיום הקנייה. האחריות מכסה פגמים בייצור. במקרה של כל פגם כזה, Mondaine מתחייבת, לפי הצורך ועל פי שיקול דעתה, לתקן את שעונך או להחליפו בדגם זהה או דומה.
אחריות היצרן אינה מכסה: את חיי הסוללה, בלאי סביר והתיישנות (שינויים בצבע הרצועות, שריטות על הזכוכית), שימוש לא תקין, וכן נזק הנובע משימוש לרעה, תאונות או תיקון בלתי מורשה.
האחריות הבינלאומית תקפה רק אם תעודת האחריות הושלמה כהלכה, מתוארכת והוחתמה על ידי סוחר Mondaine מורשה.
אנו ממליצים לא לקנות שעוני Mondaine מסוחרים בלתי מורשים. מקורם של שעונים הנמכרים באינטרנט אינו ידוע, והם עשויים להיות שעוני יד שנייה משומשים, או אף מזויפים.
ויקטורינוקס מספקת אחריות עבור תיקי/מזוודות וונגר למשך 5 שנים ממועד הרכישה.
עד 1.1.22 האחריות ניתנה למשך 3 שנים.
כל מי שרכש תיק/מזוודה מתאריך 1.1.22 והלך זכאי ל – 5 שנות אחריות גם אם על גבי התיק/מזוודה רשומים 3 שנות אחריות בלבד.
האחריות מכסה:
- שבר בראש הרוכסן
- שבר ברגלי המזוודה
- ידית נשיאה
- פרימה של כרית רצועת כתף בתיקי צד
- מנעול
- ידית טלסקופית
- שבר בגלגלים
- סדק בפינות המזוודה ליד הגלגלים או התפרים
האחריות אינה מכסה:
- תיקון פרימה של הרוכסן
- תיקון פרימה ליד הרוכסן
- תיקון פרימה כלשהו בתיק או במזוודה
- נזק לפס הדקורטיבי של התיק או המזוודה
- שקע, שבר או פגיעה בגוף המזוודה
- תיקוני קוסמטיקה כגון: שריטות, דבק ממדבקות, וכו’…
- שימוש לרעה או שימוש בלתי סביר בתיק או במזוודה.
- נזק שנגרם כתוצאה מתיקון במרכז שירות שאינו מורשה (במקרה זה האחריות מבוטלת לגמרי).
האחריות אינה כוללת עלויות משלוח למרכז התיקון והשירות של קרל וייס.
אם חלפה תקופת האחריות, קרל וייס תעשה מאמץ להציע אפשרויות תיקון חלופיות ולספק הערכה הכוללת את מחיר דמי תיקון, עלות המוצרים המוחלפים ועלויות המשלוח.
תיקונים במסגרת האחריות חייבים להתבצע אך ורק על ידי מרכז שירות מאושר של ויקטורינוקס.
האחריות חלה אך ורק על מוצרים שנרכשו ממשווק מורשה של ויקטורינוקס. תיקים/מזוודות שנרכשו מקמעונאי שאינו מורשה אינם זכאים למימוש אחריות עבור המוצר.
קרל וייס אינה יכולה להבטיח את שימור המראה המקורי של התיק/מזוודה לאחר תיקון שלא במסגרת האחריות.
שנים 1-5:
תחת אחריות:
פגם בייצור
קרעים ופרימה
שבר בגלגלים
ידית טלסקופית
שבר ברגלי המזוודה
מגן מזוודה תחתון
ידית הובלה
ידית נשיאה
ראש רוכסן/ מכוון רוכסן
מנעול
אבזם
רצועת כתף
בטנה
תפרים
פגם באריג
מסגרת
שנים 6-10:
ניתן לתקן בתשלום:
שבר בגלגלים
ידית טלסקופית
שבר ברגלי המזוודה
מגן מזוודה תחתון
ידית הובלה
ראש רוכסן / מכוון רוכסן
מנעול
לא תחת אחריות:
שנים 1-5:
תאונה
נזק של חברת התעופה
שימוש בלתי סביר/ שימוש לרעה/ התעללות במוצר/ חתכים וקרעים בבד
קוסמטיקה (שריטות/ שקעים)
קרעים ופרימה (בשנה הראשונה בלבד ניתן לתקן)
סרט רוכסן או שבר בשיני הרוכסן
מגיני פינות דקורטיביות
צינורות ברזל
לא תחת אחריות:
שנים 6-10:
תאונה
נזק של חברת התעופה
שימוש בלתי סביר/ שימוש לרעה/ התעללות במוצר/ חתכים וקרעים בבד
קוסמטיקה (שריטות/ שקעים)
קרעים ופרימה:
סרט רוכסן או שבר בשיני הרוכסן
מגיני פינות דקורטיביות
צינורות ברזל
ידית נשיאה
אבזם
רצועת כתף
בטנה
תפרים
פגם באריג
מסגרת
שבר בגלגלים
ידית טלסקופית
שבר ברגלי המזוודה
מגן מזוודה תחתון
ידית הובלה
ראש רוכסן/ מכוון רוכסן
מנעול
ויקטורינוקס מספקת אחריות עבור תיקי/מזוודות ויקטורינוקס למשך 10+1 שנים ממועד הרכישה, בהצגת תעודת אחריות ו/או חשבונית קניה מקורית בלבד.
1+ – מתייחס לשנת האחריות הראשונה, בה קיימת אחריות מורחבת וללא הגבלה כולל נזק שבוצע ע”י חברת התעופה, למעט: שימוש לא סביר במזוודה, שימוש לרעה/ תאונה, פגעי קוסמטיקה – חובה להציג תעודת אחריות/חשבונית!
האחריות מכסה (משנה 2 עד 11):
- פגם בייצור למעט תפרים, בד ורוכסן
- שבר בראש הרוכסן + מכוון רוכסן (תפסן)
- שבר ברגלי המזוודה/מגן מזוודה תחתון
- ידית נשיאה/ידית הובלה למזוודה בלבד (למעט ידיות של תיקים)
- פרימה או קרע של רצועת כתף
- מנעול
- ידית טלסקופית
- שבר בגלגלים
- שבר באבזמים
- תיקון ביטנה בפנים המזוודה במידת האפשר
האחריות אינה מכסה (משנה 2 עד 11):- נזק שנגרם לתיק/מזוודה ע”י חברת התעופה
- תפרים ופרמים
- תיקון פרימה של סרט הרוכסן או שיני הרוכסן או רוכסן ההרחבה
- נזק לפס הדקורטיבי בפינות של התיק או המזוודה
- שקע, שבר או פגיעה בגוף המזוודה
- תיקוני קוסמטיקה כגון: שריטות, שפשופים, מעיכות, שבר, דבק ממדבקות, וכו’…
- תיקון פסי מתכת חיצוניים
- חתכים/חורים בגוף התיק או המזוודה
- שימוש לרעה או שימוש בלתי סביר בתיק או במזוודה.
- נזק שנגרם כתוצאה מתיקון במרכז שירות שאינו מורשה (במקרה זה האחריות מבוטלת לגמרי).
האחריות אינה כוללת עלויות משלוח.
אם חלפה תקופת האחריות, קרל וייס תעשה מאמץ להציע אפשרויות תיקון חלופיות ולספק הערכה הכוללת את מחיר דמי תיקון, עלות המוצרים המוחלפים ועלויות המשלוח.
תיקונים במסגרת האחריות חייבים להתבצע אך ורק על ידי מרכז שירות מאושר של ויקטורינוקס.
האחריות חלה אך ורק על מוצרים שנרכשו ממשווק מורשה של ויקטורינוקס. תיקים/מזוודות שנרכשו מקמעונאי שאינו מורשה אינם זכאים למימוש אחריות עבור המוצר.
קרל וייס אינה יכולה להבטיח את שימור המראה המקורי של התיק/מזוודה לאחר תיקון שלא במסגרת האחריות.
מסירת התיקונים תעשה באמצעות שליחת דואר רשום למשרדי החברה.
כתובת המשרדים לדואר רשום:
ק.וייס בע”מ
ת.ד 2199
א.ת הרצליה 4612101
יצירת קשר
ניתן לפנות אלינו בטלפון: 09-9566550
או בווטסאפ (כולל הקידומת): 97299566550+
או במייל:
info@kweiss-ltd.com
אנחנו זמינים לשירותכם גם בעמודי הפייסבוק והאינסטגרם של החברה.
שירות הלקוחות פעיל לשירות טלפוני ללא קבלת קהל בימים ראשון עד חמישי, בין השעות:
09:30 – 17:00,
לאחר שעות הפעילות ניתן לפנות במייל בכתובת
info@kweiss-ltd.com.