Skip to Content Contact Us
ביתבלוגמה לקחת לטיול

מה לקחת לטיול

הארץ שלנו מלאה בשבילים ובמסלולים מהנים, מאתגרים ובעלי נופים מדהימים, ואנשים רבים מנצלים ימים של מזג אוויר נוח וחופשה מהעבודה או מהלימודים כדי לפקוד את הטבע הארץ ישראלי. כמו כן, יש אנשים היוצאים לטיול גדול וארוך גם בחו”ל, בייחוד חיילים משוחררים שרוצים להכיר את העולם שבחוץ ולטרוף אותו. לפני שאתם אורזים את התיק ויוצאים לדרך, הינה ההמלצות שלנו לכמה מוצרים שאתם חייבים לקחת איתכם לכל מקום.

תיק גב לטיולים

טיול טוב מתחיל בתיק איכותי ועמיד המסוגל להחזיק את כל החפצים שהוא מאחסן ולספק לכם נשיאה נוחה לאורך כל הדרך. כדי לבחור נכון תיק גב לטיולים כדאי לתכנן מראש את המשקל והנפח של כל המוצרים שאתם מתכננים לאחסן בתוכו, לבדוק את המידות שלו ואת החומרים שמהם הוא עשוי, ולבחון אילו עוד פונקציות הוא יכול לספק לכם. בחירת הצבע והצורה של התיק היא כמובן בונוס נחמד, אך חשוב להתמקד ביכולת שלו להתמודד עם משקלים כבדים, בגודל הפיזי שלו וברמת הנוחות שלו.

אולרים

אולר הוא מוצר רב שימושי שיכול לעזור לכם להתנהל בדרך. בין אם אתם צריכים לחתוך קשר שהסתבך, להוריד ענפים מעץ כדי להכין מדורה או להשחיז עצים ואבנים לשימוש עתידי – אולרים יכולים לעזור לכם לפתור בעיות בקלות ולהפגין את היצירתיות והיוזמה שלכם בטבע.

שעוני צלילה

לאלו המתכננים טיול הכולל מפגשים ארוכים עם שפת הים ומה שמתחתיה, אנחנו ממליצים על הוספת שעוני צלילה לרשימת אביזרי החובה. השעונים האלו יספקו לכם את כל הפונקציות שאתם צריכים גם אם תהיו מתחת למים. מומלץ לבדוק את יכולותיהם של השעונים גם אם אתם לא מתכננים טיול ארוך בעומק הים, משום שהם פונקציונליים מאוד, מעוצבים היטב ונוחים גם למי שמטייל על האדמה.

קרש חיתוך

קרש חיתוך הוא אביזר חשוב ויעיל במיוחד לטיולי שטח הכוללים לינה או צורך בהכנת מזון להמשך הטיול. קרש חיתוך מאפשר עבודה נוחה בחיתוך מוצרי מזון, סידורם והעברתם לכלי בישול או להגשתם על צלחת. חשוב להצטייד בכמות של מזון ושתייה שתתאים לאורך הטיול שלכם, ואם אתם מתכננים עצירה הכוללת בישול, מומלץ מאוד לא לשכוח קרש חיתוך שיעזור לכם לסדר את העניינים.

אביזרים נוספים

פרט לאביזרים הקודמים שציינו, יש עוד כמה חפצים חשובים שכדאי לקחת איתכם לטיול:

  • מזון ושתייה – אולי הציוד הכי ברור מאליו, אבל חשוב להדגיש שאתם חייבים להצטייד בכמות מספקת של מזון ושתייה. מומלץ שלכל מטייל יהיו לפחות 2 ליטרים של מים לכל יום, וכמות של מזון המתאימה להרגלי התזונה שלכם.
  • ציוד ללינה בשטח – אם אתם מתכננים טיול הכולל לינת שטח, מומלץ להביא אוהל או שק שינה שתוכלו לישון בהם. יש המביאים איתם גם מזרן מתנפח כדי לשדרג את חוויית השינה בטבע.
  • מפה או ספר הדרכה – מומלץ שלא להסתמך על הטלפון שלכם בטיול בטבע, משום שמצב הקליטה הסלולרית באזורים לא מיושבים עלול להיות לא טוב. הביאו איתכם מפת שבילים או ספר הדרכה שיציג לכם את מתווה המסלול כדי שלא תלכו לאיבוד. בישראל קיימים סימוני דרך לשבילים בארץ, אבל כדי להיות בטוחים שתגיעו ליעד בהצלחה מומלץ להביא איתכם אמצעי ניווט נוסף.
  • מטען לטלפון – מומלץ שתיקחו איתכם לטיול מטען לטלפון המתחבר לשקע וגם מטען נייד. בהתאם לאורך הטיול, ייתכן שתצטרכו להסתמך על המטען הנייד כדי לשמור על אחוזי סוללה גבוהים בטלפון, ואולי תגיעו בדרך לנקודה שבה תוכלו להטעין גם את הטלפון וגם את המטען הנייד.
  • תאורת שטח – אם הטיול כולל לינה או הליכה בשטח חשוך, הצטיידו בפנס אחד או יותר בגדלים שונים בהתאם לאופי הטיול שלכם. תאורת שטח תעזור לכם גם במחנה הלילה שתקימו, כדי שתוכלו לראות היטב איפה המזון שאתם מכינים ואיפה כל הציוד שלכם מונח.
  • קרם הגנה, כובע ומשקפי שמש – אנשים אוהבים לטייל בדרך כלל כשיש מזג אוויר נוח ויפה בחוץ, ואקלים שכזה כולל בתוכו לרוב גם שמש חזקה. הצטיידו בקרם הגנה יעיל, במשקפי שמש ובכובע רחב שוליים או כובע מצחייה כדי להגן על הגוף ועל הפנים מנזקי השמש.

סיכום

כל מי שמתכנן טיול, בין אם הליכה של כמה שעות במסלול ליד הבית או טרק ארוך בחו”ל, יודע שיש צורך להתכונן מראש מבחינה לוגיסטית. כל מטייל צריך לבחור לעצמו תיק גב איכותי, אולר רב תכליתי שהוא חד ויעיל, שעון שיכול לספק לו מידע נחוץ גם מתחת למים, ועוד אביזרים חשובים שיהפכו את הטיול למוצלח ומהנה.

image logo
Get 10% off
image

הצטרפו לניוזלטר שלנו וקבלו 10% הנחה לקנייה הראשונה

    Back top top