Skip to Content Contact Us
ביתבלוגמה לקנות לאבא ליום הולדת?

מה לקנות לאבא ליום הולדת?

למצוא מתנה לאבא זו משימה לא קלה. בדרך כלל התשובה המתקבלת לשאלה מה הוא רוצה ליום ההולדת שלו תהיה: “אני לא צריך כלום. יש לי הכול”. ובכל זאת, אי אפשר להגיע למסיבת יום ההולדת בידיים ריקות ולא להביא דבר. מוכרחים לחפש מתנה שתשמח אותו ותקלע בול למטרה. אם אתם תוהים מה לקנות לאבא ליום ההולדת וחשוב לכם שזו תהיה מתנה מקורית אבל גם שימושית מאוד, הינה כמה רעיונות נהדרים שתוכלו לבחון.

אולרים

אולר הוא רעיון למתנה פרקטית מצד אחד, וגם כזו שתלווה את אבא שלכם לעד. אולר יכול לספק מענה למגוון רחב מאוד של צרכים ולהיות הפתרון המושלם בדיוק כשצריך אותו. בין שאבא שלכם חובב טבע או אוהב להכין כל מיני דברים לבד בסגנון DIY, אולרים הם בהחלט הכיוון המתאים. העיצוב הקומפקטי של האולר מאפשר לשאת אותו בקלות בכיס או לחבר אותו למחזיק המפתחות, מה שמבטיח שהוא תמיד יעמוד לרשות אבא שלכם במשימות שונות, אם וכאשר יצטרך אותו. אפשר לשקול לחרוט על האולר חריטה אישית או לחפש אולר בעיצוב מיוחד.

סכינים

יש לא מעט סוגי סכינים שאפשר לבחון כמתנה לאבא, כולל סכיני שף מומלצות שבהחלט ישמחו אותו. הינה כמה רעיונות ממוקדים קצת יותר שכדאי לכם לשקול:

סכין מטבח

סכין מטבח איכותית היא רעיון נהדר כמתנה, בייחוד אם אבא שלכם נהנה לבלות במטבח ולבשל. סכין שף מעוצבת או עם להב מיוחד יכולה לשדרג את חוויית הבישול, ולהפוך את הכנת הארוחה לאירוע בפני עצמו. כדאי לחפש סכין עם להב עמיד וחד, ידית ארגונומית וכזו המתאימה לעבודות המטבח השונות. בין שאבא הוא שף מופלם או סתם אוהב להתנסות במתכונים חדשים, סכין מטבח ברמה גבוהה היא בהחלט פתרון מתאים, המשלב בין פונקציונליות למתנה הבאה מכל הלב.

סכין לבשר

אם אתם מחפשים מתנה ליום ההולדת של אבא, סכין בשר היא רעיון לא רע בכלל, בייחוד אם הוא אוהב להכין בשר על האש. סכין כזו, בדיוק כמו סכין סנטוקו, מתוכננת כהלכה ומאפשרת לחתוך נתחי בשר שונים במדויק. אם אבא שלכם אוהב לערוך ארוחות על האש עם המון סועדים בתדירות גבוהה או רק מדי פעם או עם מספר מצומצם של אורחים, סכין בשר ייעודית עוזרת לו לשדרג את חוויית חיתוך הבשר ומאפשרת לו להגיע לתוצאות הרצויות.

שעון

שעון הוא מתנה פופולרית מאוד לגבר, המשלבת בין סטייל לפרקטיות. אם אבא שלכם מתחבר לעיצוב ולתחכום הקלאסי או שהוא מעדיף דווקא את העיצוב המודרני יותר, שעון התואם לסגנון האישי שלו הוא מתנה מושלמת, שסביר שתשמח אותו מאוד. כדאי לשקול לחרוט על השעון ברכה או אמירה אישית כלשהי, שתהפוך את המתנה הזו למיוחדת במינה. בסופו של דבר, שעון הוא לא רק אביזר לידיעת השעה – הוא פריט אופנה לכל דבר ויכול לשקף סטייל אישי וגם תשומת לב רבה.

מזוודה

חובבי טיולים חובקי עולם או חופשות קצרות בארץ ישמחו לקבל מזוודה טובה ואיכותית שתשמור להם על הציוד בדרכים. יש סוגים רבים מאוד של מזוודות, ואלו הקומפקטיות והעמידות ביותר הן הכי אהובות.

מזוודת טרולי

מזוודת טרולי היא רעיון נחמד כמתנת יום הולדת לאבא, בייחוד אם הוא אוהב לטייל או יוצא לעיתים קרובות לנסיעות עסקים מטעם העבודה. מזוודת טרולי מעוצבת משלבת בצורה מושלמת בין פרקטיות לסטייל, ומאפשרת אריזה נוחה ומאורגנת של כל החפצים. מבין הפרמטרים החשובים שיש להביא בחשבון כשמחפשים טרולי, כדאי לבדוק את עניין יציבות הגלגלים, שטח האחסון וגם עיצוב כללי התואם לטעם ולסגנון האישי שלו.

סיכום

שעון יקר, מזוודת טרולי איכותית או אולי סכין בשר של מקצוענים – כשמדובר במתנת יום הולדת לאבא האהוב, האפשרויות הן רבות ומגוונות והסוד הוא בסופו של דבר למצוא לו מתנה שתשמש אותו לאורך זמן וגם תשמח אותו. חשוב להגדיר את התקציב מראש, להביא בחשבון את תחומי העניין שלו ורק אז לצאת למשימת חיפוש המתנה. אם מתלבטים, תמיד אפשר לערב אותו בתהליך החיפוש ולהציג לו כמה אפשרויות כדי שהוא עצמו יוכל לבחור מה שמתאים ונכון לו.

image logo
Get 10% off
image

הצטרפו לניוזלטר שלנו וקבלו 10% הנחה לקנייה הראשונה

    Back top top