Skip to Content Contact Us
ביתבלוגמה לקנות לגבר – מבחר מתנות מקוריות ושימושיות

מה לקנות לגבר – מבחר מתנות מקוריות ושימושיות

יום הולדת עגול לאבא היקר? בן הזוג האהוב חוגג יום הולדת ואת רוצה לפרגן מכל הלב? הבן הגדול משתחרר בשעה טובה משירות קבע וזה הזמן לחגוג? יש כל רגעים בחיים שבהם נרצה לשמח ולהפתיע גברים בחיים שלנו, וכדאי מאוד שנדע לעשות את זה בסטייל. אם כך, מה אפשר לקנות לגבר ואיך לשמח את הגברים שאנחנו אוהבים? הינה כמה רעיונות ממש שווים למתנות מקוריות שכל גבר יאהב.

סכין שף

אם הגבר שמקבל את המתנה הוא אדם שאוהב את המטבח, סכין סנטוקו זו אחת המתנות הכי יפות שתוכלו לקנות לו. סכין שף היא סכין עוצמתית וחדה שמתאימה לכל סוגי הבישול ותאפשר ביצועים מרשימים במטבח. באופן כללי שווה להכיר סוגי סכינים למטבח ואלו הן בהחלט מתנות יפות שמתאימות לגברים חובבי בישול.

אולר

המתנה הבאה היא מתנה מושלמת לחובבי הטבע והטיולים באשר הם. אולר שוויצרי רב תכליתי ואיכותי הוא כלי שישמש כל אדם שיוצא לטיולים בטבע ולקמפינג. אפשר למצוא מגוון של אולרים איכותיים הכוללים כלים שונים, כמה סוגי סכינים, מברג, פותחן בקבוקים, מסור קטן, פלייר וקטר ועוד. מתנה פשוט יפה ושימושית שנחמד מאוד לפרגן איתה והיא גם מקורית מאוד.

שעון שוויצרי

מה יותר משדר יוקרה, סטייל, יופי וגבריות מאשר שעון שוויצרי יוקרתי. אפשר למצוא מגוון דגמים יפים ואיכותיים ברמות גימור שונות וכאלו שיתאימו לסגנון של כל גבר בקלות. השעונים השוויצרים הם סמל של איכות, יוקרה, דיוק ופונקציונליות, ולא בכדי שכאשר רוצים לתאר דיוק אומרים שעון שוויצרי. לכן, כשאתם בוחרים להעניק שעון שוויצרי לגבר שאתם אוהבים, אתם מראים אהבה ופרגון מכל הלב.

בושם

ניחוחות הבושם הנעימים הם משהו שהרבה גברים אוהבים. בושם יוקרתי של מותג מוביל כמו סוויס ארמי, גנפי או סטיל הוא מתנה בהחלט יפה שכל גבר יאהב. אפשר למצוא מגוון של סוגי בשמים בניחוחות שונים שיתאימו לכל סטייל של גבר. כמובן שצריך לבדוק אם מדובר בגבר שאכן אוהב בשמים ואם זה אכן כך, בושם בתור מתנה היא רעיון מוצלח בלי שום ספק.

ציוד לפיצה

עוד מתנה מעולה לגברים חובבי בישול בכלל ואפייה בפרט הוא סט מקצועי ומלא של ציוד לפיצה. אבן לאפייה, סכינים שונים, אביזרים ללישת בצק וכל מה שצריך בעצם בשביל להכין את הפיצה המושלמת, ממש כמו בסמטה קטנה בכפר ציורי בלב איטליה. כמובן שזו מתנה שהיא גם השקעה, כשהגבר שאנחנו מפנקים יחזיר לנו בהרבה פיצות טעימות ומשובחות.

Swiss Card

שימו לב לאחת המתנות היותר מדליקות מבית סוויס העולמות. הסוויס קארד הוא בעצם ערכה מיוחדת בגודל של כרטיס אשראי שיש לה מגוון כלים עצום שישמשו אותנו ביום יום. מספריים לציפורניים, פינצטה, פצירה, אולר קטן, מחט לתפירה, מברג 2.5 מ״מ, קיסם, עט וסרגל. מתנה פשוט מיוחדת ויוצאת דופן שנכנסת לארנק וכל גבר צריך שיהיה לו.

תיקי גב לטיולים

גברים חובבי טבע תמיד צריכים תיק איכותי לטיולים וזו מתנה מעולה לאנשים שאוהבים לטייל. אפשר למצוא בקלות מגוון גדול ביותר של תיקי גב לטיולים שיתאימו לגברים שונים. אפשר למצוא תיקים לטיול קצר של יום, תרמילים גדולים לטרקים ולטיולים ארוכים וכמובן גם תיקי גב לטיולי לוקסוס ואפילו מזוודות. תיק טיולים הוא מתנה בהחלט יפה ומקורית ושווה להכיר את כל הדגמים השונים.

לסיכום

אם גם אתם מעוניינים לקנות מתנה לגבר חשוב בחיים שלכם, ולא משנה אם זה אבא אהוב, בן זוג או חבר קרוב, יש לא מעט אופציות מקוריות ודרכים לרגש ולפנק. שווה בהחלט להכיר את מוצרי סוויס המעולים, מותג שוויצרי של איכות, דיוק ויוקרה.

image logo
Get 10% off
image

הצטרפו לניוזלטר שלנו וקבלו 10% הנחה לקנייה הראשונה

    Back top top