Skip to Content Contact Us
ביתבלוגמוצרים שיש במטבח

מוצרים שיש במטבח

בכל מטבח, לכלים שאנחנו משתמשים בהם יש תפקיד חשוב בהכנת אוכל. החל מסכינים ברמה מקצועית ועד לקופסאות מזון צבעוניות ומעוצבות לילדים, כל פריט נבחר בקפידה כדי להבטיח לנו יעילות ונוחות במטבח, תוך שמירה על סטנדרטים של בריאות ובטיחות. במאמר זה נסקור כל מיני כלים שחשוב שיהיה לכל אחד מאיתנו במטבח.

סכינים

סכין שף

סכינים הם כלי חיוני בכל מטבח. בחירת הסכין הנכון למשימה יכולה להקל מאוד על הכנת המזון ולהפוך אותה ליעילה יותר. סכין השף או סכין סנטוקו היא סכין שיש לה להב ארוך ורחב, היא כלי רב-תכליתי מועדף על טבחים רבים. העיצוב שלה מאפשר חיתוך, פריסה וקיצוץ מדויקים, מהירים ויעילים, המאפיינים הנחוצים להתמודדות עם מגוון רחב של חומרי גלם, החל מירקות ועד בשרים. החזקת סכין שף איכותית במטבח היא הכרח לכל מי שמעוניין לשפר את כישורי הבישול שלו.

סכין בשר

סכין נוספת שכדאי להחזיק במטבח היא סכין הבשר. מדובר בסכין כבדה יותר והיא מעוצבת לחיתוך בשר עבה ולחיתוך גידים. המשקל והחדות שלה הופכים את חיתוך הבשר והעצמות לקל ופשוט. שימוש בפלדת ליטוש מכוונת מחדש ומפלסת את שפות הסכינים בין ליטושים מלאים. שימוש בפלדת ליטוש עוזר לשמור על חדות הסכינים לאורך זמן.

סכין לחם

סכין הלחם היא סכין בעלת להב משונן, המעוצבת לחיתוך קרומים קשים ולחם רך מבלי לרסק או לקרוע אותו. השיניים הקטנות מבטיחות חתכים נקיים ומסודרים, ומאפשרות לחתוך פרוסות ישרות ללא קרעים בלחם. דבר זה הופך אותה להכרחית לכל מי שאוהב לאפות ולהגיש לחם טרי או מאפים בביתו.

סכין ירקות

סכין ירקות, היא סכין קטנה יותר וחדה מאוד, המתאימה לקילוף ולחיתוך עדין של ירקות ופירות. היא מספקת שליטה מרבית ומאפשרת עבודה מדויקת ונוחה. בזכות גודלה הקומפקטי והלהב הדק והקצר שלה, היא מעניקה למשתמש בה שליטה מרבית ומאפשרת עבודה מדויקת ונוחה.

סכין חיתוך
היא מאופיינת בלהב ארוך, צר ומחודד המאפשר חתכים דקים ואחידים של צלי, עוף ובשרים אחרים. סכין החיתוך חותכת בעדינות את הסיבים הטבעיים שבבשר ומאפשרת לנו ליצור הגשה מרשימה. הפרופיל הדק שלה שימושי גם לחיתוך מוצרי מאפה כמו עוגות וקינוחים. אפשר להשתמש במזלג חיתוך ביד השנייה כדי לעזור לנו לאחוז היטב את נתח הבשר במהלך החיתוך.

קופסאות אוכל לילדים

קופסאות המזון לילדים יכולות להיות מעוצבות וצבעוניות, עם תאים נפרדים להפרדת סוגי מזון שונים. הן מיועדות לעודד ילדים לאכול מגוון מאכלים תוך שמירה על טריות והפרדה ביניהם שתיצור לילדים אשליה של בחירה. קופסאות האוכל חשובות לאריזת ארוחות בריאות ומעניינות לילדים לבית הספר או לגן.

קרשי חיתוך

משטח חיתוך איכותי הוא הבסיס לכל מטלת חיתוך או פריסה במטבח. יש משטחי חיתוך העשויים מחומרים שונים, כגון עץ, פלסטיק או סיליקון, כל אחד עם יתרונות שונים מבחינת ניקיון, תחזוקת סכינים והיגיינה. בחירה נכונה של משטח חיתוך תשפר את תהליך ההכנה ותשמור על מטבח נקי ומאורגן.

סיכום

בחירת הכלים הנכונים למטבח אינה רק עניין של נוחות, מאחר שהיא משפיעה גם על איכות המזון שאנחנו מכינים וגם על הבריאות שלנו. סכינים איכותיות, קופסאות מזון הולמות, ומשטחי חיתוך איכותיים הם הבסיס לכל מטבח מאורגן ותפקודי. בחירה חכמה בכלים אלו תעזור לנו להכין ארוחות טעימות ובריאות בצורה קלה ויעילה יותר.

image logo
Get 10% off
image

הצטרפו לניוזלטר שלנו וקבלו 10% הנחה לקנייה הראשונה

    Back top top