Skip to Content Contact Us
ביתבלוגמידות של טרולי

מידות של טרולי

טרולי הוא החבר הטוב של אנשים הטסים לחו”ל בלי מזוודה. כל נוסע יכול לקחת איתו תיק גב או תיק יד אחד שיישב רוב הזמן מתחת למושב שלפניו, וברוב הכרטיסים הפשוטים היותר מאפשרים לכם להגיע גם עם טרולי, שהוא מזוודה קטנה שתכניסו לתאים שמעל המושבים. המשקל של הטרולי לא יעלה על 8 ק”ג ובדרך כלל יש גם סטנדרט לגודל כדי שהמזוודה תוכל להיכנס לתא כמו שצריך. מהי המידה הנכונה של הטרולי או המזוודה שאתם צריכים לטיול הבא שלכם? כאן נעשה סדר בדברים.

מזוודות בגודל 19″–21″

טרולי בגודל של 19 אינץ’ עד 21 אינץ’ נחשב בדרך כלל לאפשרות טובה. אלו הן מזוודות קומפקטיות המתאימות במיוחד לנסיעות קצרות כמו חופשת סוף שבוע או נסיעת עסקים קצרה. הטרולי הזה מתאים לתאים העליונים של רוב חברות התעופה. מומלץ לקנות טרולי עם תאים וכיסים מרובים, היכולים לעזור לשמור על נגישות וארגון של כל החפצים שלכם.

מזוודות בגודל 22″–23″

הגודל הבא הוא הטווח של 22 עד 23 אינץ’. מזוודות טרולי בגודל 22 אינץ’ (כ-56 ס”מ) הן הסטנדרט של חברת אל על, וכמובן צריך להביא בחשבון גם את הממדים האחרים של המזוודה, שהם 17.7 אינץ’ רוחב (45 ס”מ) ו-7.9 אינץ’ (20 ס”מ) עומק. הגודל המקסימלי הזה נפוץ גם בחברות נוספות, ומומלץ לוודא עם חברת התעופה שאתם טסים איתה בדרך כלל כדי לוודא שאתם נמצאים בטווח המותר. אם יבדקו את הגודל של הטרולי שלכם והוא יהיה גדול מהמותר, תצטרכו לשלוח את הטרולי לבטן המטוס ולשלם על כך.

מזוודות בגודל 24″–27″

המזוודה הסטנדרטית שנשלחת לבטן המטוס היא בגודל של 24 אינץ’ (60 ס”מ) עד 27 אינץ’ (67.5 ס”מ). הגודל הזה כבר גדול מדי להעלאה לתא הנוסעים, אבל אם אתם רוצים להסתובב עם מזוודה קטנה או ממוצעת בחו”ל זו יכולה להיות אופציה טובה. יהיה לכם קל יחסית לקחת אותה איתכם לכל מקום, בייחוד אם אתם צריכים להגיע למקום מסוים בלי הסעה או לעלות איתה במדרגות. אתם יכולים להקל על עצמכם עוד על ידי בחירה של מזוודות בד בגודל הזה, מה שאומר שהמשקל הכללי של המזוודה יהיה קטן יותר, אבל חשוב להביא בחשבון שמדובר במזוודה העלולה לספוג נזקים בדרך.

מזוודות בגודל 28″–30″

מזוודה בגודל 28 אינץ’ (כ-70 ס”מ) היא הגבול העליון של מזוודה סטנדרטית הנשלחת לבטן המטוס. בדרך כלל הנוסע הממוצע לא צריך גודל יותר גדול מזה, והיא יכולה בקלות לשאת עד 20 או אפילו 23 ק”ג של חפצים. חשוב לקרוא היטב את ההנחיות של חברת התעופה שאתם טסים איתה כדי לדעת מהי מגבלת המשקל המותרת. אפשר גם למצוא מזוודות בגודל של עד 30 אינץ’ (75 ס”מ) שיספקו לכם את כל המקום שאתם צריכים לחופשה סטנדרטית בחו”ל.

מזוודות בגודל 31″–33″

אלו הן מזוודות גדולות במיוחד, הנחוצות למשפחות גדולות הטסות יחד או למי שצריך לקחת איתו הרבה ציוד לחו”ל (למשל אנשים שעושים רילוקיישן). הנוסע הממוצע ממש לא צריך גודל כזה של מזוודה בטיול לחו”ל, אפילו אם הוא מתכנן הרבה שופינג. המזוודות האלו גם בדרך כלל ישקלו בסופו של דבר מעבר למקובל, מה שאומר שתצטרכו לשלם תוספת על המשקל העודף.

סיכום

יש מגוון סוגים של מזוודות וטרולי בשוק, וחשוב שתבחרו את הגודל המתאים לכם לטיולים. חשוב לזכור שלרוב חברות התעופה יש סטנדרט נוקשה בנושא הגודל שלהן, ולכן חשוב לבדוק את הגודל המתאים לפי חברת התעופה שאתם טסים איתה.

מזוודת טרולי Amplar וונגר מזוודת טרולי Amplar וונגר
10% הנחה
מזוודת טרולי Oryson אפורה וונגר מזוודת טרולי Oryson אפורה וונגר
10% הנחה
מזוודת טרולי Oryson שחורה וונגר מזוודת טרולי Oryson שחורה וונגר
10% הנחה
מזוודת טרולי Syght וונגר מזוודת טרולי Syght וונגר
10% הנחה
image logo
Get 10% off
image

הצטרפו לניוזלטר שלנו וקבלו 10% הנחה לקנייה הראשונה

    Back top top